corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Selasa, 8 Februari 2011

AKU DAN POLKA DOT

POLKA DOT!!!


aku pon nak demam polka dot la jugak..hehehee..eh,bukan 'polka dot' mcm demam campak 2..nih demam polka dot fesyen...bukan hape,siang tadi tgk kat wanita hari ini citer pasal polka dot..baju ,kasut,beg..sume ada polka dot..huhuu..cumil sangat2!!hehee...kome tau ke polka dot ape?meh aku citer..polka dot 2 fesyen yang ada bintik2 bulat2 kat mn2 material...lawa tau..nmpk cumil keanak-anakan..huhuu..saje tetiba tukar angin...bru nk blajo2 pasl pesyen...ape yang menariknya polka dot ni,pesyen bntik2 dia 2 ada yang sesuai utk mereka2 yang berbadan besa (aku la 2,xyah korg mention).kena pilih polka dot yg bentuk kecik2,so nt nmpk la kt ni keck sket kan...hahaahaa..cnthnya cam polka dot kt bwh ni:


sangat sesuai utk kt kan??warna hitam puth 2 pn dh menmpkkan kt keck sket..selain  polka dot kat baju2,aku suka polka dot yang ada kt eksesori 2,mcm beg,anting2,kasut,cekak rambut,sepit,cunnnn!!!..eh lupa lak..selendang...aku kan pakai tudung..kena la caari jugak tudung polka dot nih heheheee...




ni selendang yg ada polka dot besr2,kalau korg dh sedia ada muka besr,jgn la pkai yg ni..cari corak yg keck sket k..(dh mcm stylish lak haha)
ape lg pasl polka dot ye??
aaa....gaun diaa...suka tgk gaun yg ada polka dot kecik2..nmpk cumil sgt...tapi aku xdala nk pakai kan...ape ke halnye pakai tudung ngan gaun pendk..mental la pulak nt.dulu2 mak aku suka pakaikn aku gaun ms kck2 ribena..tp ak yg xsuka pakai gaun sbb rimas..yelaa dulu2 aku boyish sket..bl dh besa cmnih bru tingin nak pakai gaun2 polka dot..padaan mukaaaaa.....ce korang tgk gaun kt bwh ni..santekkn??


alahai...tinginnyer aku nak pakai....cantik laaa...
ate cmne..xsesuai ngan aku pn..xpe2...nt aku usahakan jgk cari polka dot yg sesuai ak pakai!baju nye ke,suanye ke..jnj ada polka dot hahaaaaa....
GILA POLKA DOT..