corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Jumaat, 14 Oktober 2011

jangan benarkan ia terjadi

assalammualaikum

 baru lepas cuci mata[nangis]
sebab aku menangis?aku baru buat hati ibuku rajuk dengan tingkahku
aku xsengaja jatuhkan airmatanya
xda niat lgsg
xda lgsg nada tinggikn suara

tapi hati ibu cepat terusik,..katanya pada siapa lg nk dikongsi kata2 bila dirumah ank2 xda disampingnya
bukan niatku ibu mahu lukakn hatimu..telus aku sayangkn ibu..ku tahu hatimu rindu..
aku sentiasa mendoakn mu ibu  dalam setiap doa dan sujudku..
benar,aku xsekerap itu menelefonmu kerana aku sedaya upaya berjimat dengan wang pemberianmu..
mungkin seminggu sekali tidak cukup utkmu berbual denganku,
kerana itu hatimu rajuk dengan perbuatanku
maaf ibu!aku xsanggup meminta wang selalu,kerana itulah kau cuma mendengar seminggu sekali suaraku
xsanggup aku mengadu kesusahan nasibku pdmu ibu
tidak punya wang di perantauan
tapi,x bertanya kabar selalu bukan bermakna aku melupakan
tidak pernah sekali ibu!...

ku tahu hatimu sunyi ibu
ku tahu kau mahu tiap ank sentiasa disisimu dan
ku tahu betapa sukarnya kau melihat aku jauh begitu

tapi percayalah ibu,aku sentiasa mengingatimu
sentiasa mendoakanmu
sentiasa mengikuti nasihatmu
xpernah ingatan ini melupakan tiap pesanan dr bibirmu ibu

ibu,ampunkn dosaku krn mnjatuhkn airmatamu

3 ulasan:

  1. wuuu... terus teringat mak kat kampung. penyu centu gak. isk isk

    BalasPadam
  2. ak pernh buat salah mcm ni jgk...
    huhu~
    mmg xsengaja bu~~~

    BalasPadam