corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Selasa, 5 Julai 2011

kisah bantal busuk

korang2...sempena projek kolej aku kat petronas ni,.mcm2 bnd  kene siapkan..ni la projek terbesar pernah aku join dlm uum!!!
arini, kje aku mengutip bantal2 kat kolej2 org..sbb kolej ak xckup bantal nak bagi pada peserta kem..
berpusing2 satu u semata2 nak mengumpul bantal..dan akhirnya kami pun pegi pinjam bantal kolej muamalat,sime darby dan eon..

benda yang aku nak citer kat sini sebenarnya pasal si bantal yang dah berpetak2..dah xda rupa peta dunia pn!hahaaa..aku xtau la camna budak2 ni tengok bantal dorg nt...**pengsan!bantal pon dah bau mcm2,warna bantal yg putih dh bertukar itam..



4 ulasan:

  1. huh...boleh buat bisnes peta ek? hehe...

    BalasPadam
  2. hehe...cik maya..kerja yg mulia tu..hehe..tlg kutip khazanah org..^^dtg jenguk dari blogger perak..follow awak..jemput dtg belog cik nana dan follow ya..:)

    BalasPadam
  3. mesti tuan blog kuat gigit bantal nie...haha

    BalasPadam
  4. Serang sini...
    kebaboooommmm...
    haha...

    http://zulfattah.blogspot.com/

    BalasPadam