corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Sabtu, 11 Jun 2011

mybestfriend bertunang

tunang,kawen.,dpt bby..semua 2 kawn2 aku dah merasa..baru2 ni,sorang lg kawan baikku ms sekolah pulak bertunang..alhamdulillah semuanya selamat,setelah sekian lama bercinta,kena lak harung liku2 dan halangan ms bercinta,akhirnya dorg selamat juga bertunang..syukur2..aku tumpang gembira jugak..

dorang bertunang pada 5jun 2011.tarikh yg aku mmg xdpt balik ke ipoh,memandangkn aku sekarang tengah merantau ke utara malaysia,pergerakan yg agk terbatas tanpa sebarang transportation,kalau dlu ms dok kat johor(uitmsegamat),semua tempat aku dh merasa berjalan dengan geng satria neo..seyes dow xleh balik,aku tengah buat intersesi lak kat u..adehh..

tapi xpe,memandangkan aku pon sekarang dah tahun ketiga,(da nak abis da pn) insyaAllah, ms dorg menikah nt aku datang walaupun jauh...(T_T)

ni je gambo2 yg sempat aku kidnap dr tunang dia si apiz..xbyk,tp xpe,nt aku wat kisah dorg part II lak k

selamat bertunang sayangku liza&hafiz


dia ni mmg cun,,beruntung hafiz dapat

saat disarungkan cincin di jari

mak ai,,banyak tol hantaran,,berbelas-belas..

bakal pengantin

6 ulasan:

  1. kak mya . . kak mya bila nya nak bertunang . june nak tengokkk :)

    BalasPadam
  2. hheheh rsa x sbq lak nk kawin tgk ptngan kwn kak...huuhu

    BalasPadam
  3. hhuhuuu..taw xpa..cun kn jd pengantn..kihkih

    BalasPadam
  4. haha..ni le my future akak ipar..hehe

    BalasPadam