corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Jumaat, 3 Jun 2011

masih lagi dalam mood rndu

entry kali ini masih lagi dalam mood kerinduanku pada abah,maaf la kalau korang boring dengan entry aku ni..tapi andainya korang berada di tempatku,korang pasti akan ada juga perasaan macam ni.
bukan mudah untuk menggembirakan hati sendiri..bukan mudah untuk bangun semula..orang selalu tengok aku dengan watak yang gila2,tapi sebenarnya itu bukan aku.dalam hati ni lebih banyak kesedihan berbanding kegembiraan.
aku bukan selalu kuat untuk berhadapan dengan dunia..ada kala aku jatuh,aku lemah..tapi demi mama,aku cuba bertahan..bertahan untuk tidak menangis dihadapannya.cuba untuk menghiburkan hati seorang perindu sepertinya.ku tahu hatinya sunyi..tiada kawan untuk bergurau..tiada  lagi peneman malam ,,namun aku cuba menghiburkan hatinya walau dari jauh..

 tapi..ada kala,aku perlukan ruang untuk diri sendiri..untuk mencari kekuatan supaya dapat terus bertahan selagi nafas permaisuriku itu masih ada.

disini tempatku luahkan,..disini tempatku mencoretkan segala yang terbuku..xpernah lagi aku menangis di depan mama hanya kerana rinduku pada suaminya..

kerana itu juga, aku xbenarkan sesiapa mengata mama..ku sanggup redah apa saja demi mempertahankan maruahnya.orang keliling xfaham apa yang dilaluinya,hanya pandai mengata,..itulah sifat manusia..

rindu ini datang lagi...tiap kali menjelmanya bulan jun,pada tarikh keramat itu,x tertahan rindu ini bertandang dalam jiwa,,rindu sangat2 pada arwah..inilah rindu ku yang x tertanggung..kasihnya abah membawa bahgia...

tahun kedua kehilanganmu,menyedarkan aku dan abg bhw kt perlu kuat  depan mama supaya mama xrasa sunyi,
tuhan..
Kau bahagiakn ibu kesayangku,lindungi keselamatannya,berikannya kesihatan berganda dan Kau ampuni dosa2 orang tuaku,,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan