corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Selasa, 14 Jun 2011

ku ingin mimpi indah itu

entry sebelum tidur:: 
tajuk ke main g cantikkan~

saja,nak conteng2 cik diary ni sebelum peluk hubby, eh bukan!tade laki lg..peluk bantal garfieldku..hehee,,bila letak je badan ke katil,mesti nak berangan dulu sebelum lena.biasanya aku suka berangan jadi kaya! ada rumah banglo sebijik yang beso mcm dalam citer haunted mansion,[tapi bukan la rumah berhantu ok]kereta berbijik2,dan ada bisnes sendiri. aku  ni jenis suka kampung,jadi bila dalam mimpi,selalu berangan nak majukan kampung.buka kolam ikan besar2, ada ladang lembu,kambing, tanam tanaman yang luas...pergh!mmg betul berangan kau...

tapi pelik,tiap kali aku berangan jadi kaya,apesal aku xberangan ada laki n anak skali eh??andartu kaya ka??aiyayayaaaa...hahahaa..xpe2,nanti jap g aku berangan ada life partner n bby skali k,
memang sekarang tade duet,dan aku bukan tengah bercakap,aku menaip ok!


p/s:::sekian coretan mengarutku sebelum tidur~

4 ulasan:

  1. meh peluk bro la kalau cam tue

    eh, nak tidur basuh kaki dulu ek

    BalasPadam
  2. bro~opsss..peluk ye..hehee

    faridz~ entry mengarut je..huhuu

    BalasPadam
  3. mayaaaaa .... will follow u . follow ain balik k. ingt lagi x kt ain ni ? :)

    BalasPadam