corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Sabtu, 21 Mei 2011

saye batuk..uuhuukk..uhukkk..

adessss,,tetibe sakit dada sebab batuk..batuk ni datang tanpa diundang!baru td sembang2 dengan kawan pasal  batuk,tetibe batukku datang semulaaa..hadui,pantang disebut..

malam2 pun kadang2 dia datang,seb bek aku dok sorg dalam bilik xde rumate,kalu xsian la rumate asyik kene dengar batuk aku memalam,bukan xpenah pegi klinik amik ubt,tapi semuanya xberkesan.sem ni saja dh brapa kali aku singgah ke PKU(pusat kesihatan universiti)semata2 nk amik ubt batuk. ade sekali doktor tegur aku batuk xtutup mulut,bukan saja2 la doc,aku xsempat nak tutup ngan tisu laaaa..gegegeeee..

kekadang aku geram kat batuk ni,aku tibai jugak minum ais..bia puas hati!xminum ais pun batuk,alang2 dh nk batuk sangat,aku hantam jgk.puas hati...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan