corat-coret

hidup ini lebih bermakna bila ada kenangan

yAng ngIkut dI BlaKanGku

Selongkar sendiri ye

Sabtu, 7 Mei 2011

korang ade x nk moody2 nih??

mood...mood..mood....
sangat moody...korang pon mesti kadang moody tiba2 kn? memanglah hormon memainkan peranan ..tp,ade ke moody yg teramatlah moody dlm hdp korg???aku tanya 2 pasal,tetb mlm ni(dh sbuh sebenrnya) aku rasa mcm nak marah seseorg..teramat marah sgt...pada hal salah dia pada aku xde la besr sebenrnyaaa..tp ak nk jgk lepskn mrh ni pd dia...sawan tul lah!
hai la mood..nape la kau buat aku tacing malam ni...agaknyer dh lm sangat ak x tacing2 kot..dlu2 ms mula2 msuk u,(awl2 sem) asyk nk feeling je kjenye..seb bek la ada rumate yg tersangatlah baik..tuhan sj yang tahu betapa ikhlas dan baiknya family rumate kesanyangan aku 2..(bukan rumate skg hrp mklum!)..asyk nk nangs je kjenye...pantang tul...tapi skg,bila mood aku lari..xdalak ak nk ngs2,tacing2...paling truk pn skg, bl time moody aku,aku juz diam....dgr lgu...termenung...ngada tul...
hurm...esok2 kalau aku ngah pregnnt,kena lak tgh moody..abis la masm mencuka  muka anak ak nt..mak eh...xnak lah!nt xcumil lak kn!..kalu ngah moody time prgnnt sok cmner??cmner??sapa nk jawp 2??alahai...mood...nape la kau ssh utk difahami..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan